Bakgrund

måndag 7 november 2011

Vilken fin dag! En riktigt vacker solig höstdag blev det. Vi har varit på BNK idag. Jag tycker väldigt mycket om den människan som vi pratar med där. Han är härlig, skön och lugn. Han är intresserad av sitt arbete och det märker man. Med inlevelse förklarar han och berättar och han bryr sig inte det minsta om eller blir irriterad av hur min son beter sig. Han förstår och han vet varför. . .

Tänk att vara sådan. Jag skulle vilja ge honom en fin present. Det skulle jag vilja göra till många just nu. Till de som arbetar med dessa ämnen och som på sitt sätt är stöttande i och med att de finns där med sin kunskap och sitt intresse. Tänk vad duktiga dom är! Jag tänker på skolpersonalen också och den psykolog som jag gått till. Jag känner stor ödmjukhet och tacksamhet till alla dessa människor och de får extra mycket kärlek av mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar