Bakgrund

fredag 4 november 2011

Vad är det för radiokanal?

Jag satt och försökte koncentrera mig vid datorn i köket. Jag hade viktiga ansökningar att skriva ner. Bredvid mig satt dessa trevliga, goa, fina och underbara människor. Men dom störde mig!!! Jag måste sitta själv och det ska vara tyst när jag måste koncentrera mig. Nu var radion dessutom på... en kanal som spelade heavy metal. När jag protesterade mot radiokanalen bytte C- till en radiokanal med arabiska språket. Jag förstod inte det direkt, men kom på efter en stund och tänkte "vad f-n är det som låter och vad säger dom?" Hela radion fick till slut stängas av och för att vara på den säkra sidan drogs hela sladden ut...

På väg till Lerum stannade vi till här vid Oves gatukök i Sävedalen. Jag tog ett kort och observera de som står och äter... de tittade länge efteråt och undrade varför jag tog kort, antagligen just på dom nu när de stod och åt. En halv special med västkustsallad blev det!

Det här är stans bästa stånd... (tror dom ja ;-)
Gött mos har dom i alla fall.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar