Bakgrund

lördag 26 november 2011

Ring mig ALDRIG mer!

Igår retade sonen upp mig och jag var på dåligt humör. Kanske också lite lättare att reta mig nu när jag har tankarna på annat håll och har kommit in i månadens period av PMS.

Han kräver total uppmärksamhet och jag kan inte ens sitta och tänka (vilket kanske är bra)... eller försöka koncentrera mig på något, för han stör... med sin mun som bara går och går och går... den ger sig inte, han ger sig inte.... även när han får svar. Nej, det ska malas på och gå så långt som till det yttersta.

Då ringde det. Ett telefon-nummer som har ringt varje dag i flera veckors tid. Jag vet att det är telefonförsäljare, för dom ger sig inte heller ... trots att jag bett dom. Jag vill inte vara med, jag är alltså inte intresserad och därför har jag inte heller svarat, de sista gångerna... för jag har inte orkat med dom. Men det gjorde jag nu! Nu fick jag genast energi till att svara och det gjorde jag.
Jag svarade ... och när han presenterat sig från sitt företag, så sa jag väldigt argt:

- RING MIG ALDRIG MER!!! HAR DU FATTAT??? sen lade jag på luren.

Det kändes så skönt och nu hoppas jag verkligen att dom faktiskt aldrig ringer mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar