Bakgrund

onsdag 23 november 2011

Mobil


Jag har en ny mobil nu! Egentligen är det sonens gamla som han fick förra julen, men den passade inte herrn efter ett tag. Han tyckte den var lite svår. Så jag provade den, men kände lite samma sak. Fast jag ville nog inte försöka riktigt då.

Nu ska vi se hur jag fixar detta bara, för till och med son nummer två ville inte ha den. Han ville hellre ha min gamla med trasig batterilucka.
Min gamla mobil med en batterilucka som åker av ständigt och jämt... för hans mobiltelefon fungerade plötsligt inte. Där har skärmen gått sönder och man kan inte se någonting. Mörkt alltså- riktigt mörkt!

Tredje dagen i rad som jag känner mig oerhört och förvånansvärt pigg och glad! Det är en härlig känsla, som jag saknat länge.

Peppar mig själv och går ut och går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar