Bakgrund

torsdag 17 november 2011

Sälja jultidningar

Varje år har en av mina söner varit väldigt intresserad utav att sälja jultidningar. Man får premier som tack och ibland eventuellt pengar beroende på vilket förlag man säljer för. Varje år säger jag att "Det här var sista gången" och så även i år! Jag har kommit på - PÅ RIKTIGT att det här inte är lämpligt längre.

Det är jag som i slutändan står där och får ringa runt, räkna ihop och dela ut dessa tidningar/ böcker. . . och nu när vi (jag) skulle ut och lämna tidningarna, ja då stämde inte namnen på beställningarna. När vi sedan lyckats leta upp rätt köpare, ja då var beställningen fel. Fel varor och fel människor alltså! Reklamera, beställa mera, leta upp och ut igen...

Sista gången i år- nu är det bara så !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar