Bakgrund

tisdag 8 november 2011

Oj Aj.. aj...

Tänk vad en päronlampa kan göra och tänk vad mörkret i kylskåpet känns tråkigt. Rent psykologiskt behöver man alltså ha ljus i kylskåpet för att det ska bli roligare att se vad som finns att äta. Idag ska då en lampa till kylskåpet handlas in.

Vilket skrattanfall vi fick igår C och jag. Han är så jäkla rolig och igår skrattade jag så tårarna började rinna även om det var på min bekostnad. Vi hade tagit en långpromenad i rask takt och en timme efter att vi kommit hem var jag helt slut. Hela kroppen gjorde ont och jag menade på att jag hade träningsvärk! Men nej- enligt C får man det dagen efter och jag ville inte gå med på detta. Jag började söka information på nätet och googlade fram detta svar:

Man kan få träningsvärk om man belastar sina muskler på ett nytt eller särskilt intensivt sätt.
(Fast det uppstår alltid dagen efter)
HMPF!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar