Bakgrund

fredag 17 juni 2011

Allting ordnar sig

När man har det som svårast ekonomiskt, så mår man inte bra. Man blir pressad av allt som barnen vill ha... påminnelser som droppar in i brevlådan. Men på något sätt, så ordnar det alltid upp sig innan det går för långt. Åtminstone för mig.

Vet inte om jag nämnde att jag ansökte av några fonder som finns för ensamstående?!

Igår låg ett utbetalningskort i brevlådan!! Min bön blev hörd. :))

Fast jag vet precis vart pengarna ska gå och jag tänker inte slösa bort dom...

1 kommentar:

  1. Att allting ordnar sig, ja så brukar det vara för de flesta. Men tyvärr vet jag även människor som oavsett vad dom tar sig till hamnar i trubbel på det ena eller andra viset. Och jag kan inte förklara varför heller.

    Det där med fonder, det har jag aldrig hört talas om. Du är en tjej med skinn på näsan du. Blir glad över att hör att det faktiskt gav resultat för dig.
    Det är du verkligen värd! Kramar Stefan

    SvaraRadera