Bakgrund

söndag 12 juni 2011

Slottskogen

Vilken dag det blev! Efter att jag gråtit en skvätt och känt mig lite maktlös, så tog jag nya tag. Jag pratade glatt till barnen och var positiv. Det fick situationen att vända ... vi åkte till Slottskogen och mötte upp goa vänner.

Sonen åkte med efter övertalning och det blev bra. Allting rullade bara på. Vi spelade kubb, grillade och hade allmänt trevligt till musik som spelades vid Björngårdsvillan. Solen sken också och allting var bara bra!

Grillmästarna!
Kompisens pojk hade med sig sina nyinköpta "hoppskor" och det var rätt svårt i början... ja, jag provade inte, men såg själv hur min son stapplade omkring. Efter tio minuter sparkade han fotboll med dessa på sig.... haha...
Ja, det hela blev bra. Men det är när man är mitt i det, som man måste tänka i andra banor- inte alltid helt lätt eftersom jag lätt exploderar . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar