Bakgrund

tisdag 28 juni 2011

Tänk om

Tänk om man kunde göra så som andra gör, när det hettar till. Man flyttar. Fort går det också. Man bara packar och flyttar. Vad härligt! Jag hade valt en exotisk plats och så hade jag passat på att rannsaka mig själv.

Tänk om man hade obegränsat med pengar. Pengar gör dig inte lyckligare sägs det, men det blir mycket lättare allting. Då hade jag till och med köpt ett hus och så hade vi haft en uteplats/ trädgård som barnen hade älskat.

Tänk om man kunde se in i framtiden. Då hade jag valt att bara se de bra sakerna och händelserna i mitt liv.

Tänk om!

2 kommentarer:

  1. Kram på dig!!
    Jag hade valt exakt som dig ;)

    Drömma kan man ju få göra, och pengar underlättar skall gudarna veta : /
    Skiter i vad folk säger, jag blir sjukt deprimerad av vår ekonomiksa katastrof, som uppkommit ofrivliigt. Jag blir glad när man kan göra rätt för sig och unna sig NÅTT!!

    //Suss

    SvaraRadera