Bakgrund

onsdag 29 juni 2011

Fundering

Jag kan inte sova. Jag har starka funderingar på att jag måste börja träna. Först för att jag är så rastlös hela tiden och sedan för att man gått upp i vikt dessutom. Men det är först och främst för min rastlöshet. Vet själv hur bra jag mådde när jag tränade. Man var liksom härligt trött efteråt!

Funderar också över olika människor i ens liv. Jag vet, man ska inte fundera så mycket. . . men det blir så ofrånkomligt när de är i ens närhet. Ja en av dom har ju dragit iofs... hon har väl bränt så mycket skepp så det var väl hennes enda lösning... men den andra personen, som jag känt väldigt starka känslor för under en period- ja, dom var lite som bortblåsta. Saknar de roliga stunder vi hade, men det går inte att få igen. Det som var- det var!

Nä, nu får jag fundera på något annat. " Imorgon" kommer bli en bra dag. Så blir det. Bra. Då säger vi så.

2 kommentarer: