Bakgrund

tisdag 14 juni 2011

Släng släng släng

Sjunger "Släng släng släng" med melodin, "Säng säng säng, sova sova sova - säng säng säng..."
Ja idag är det dom tagen här på hemmaplan. Cykeln som S åkt omkring på trots förmaningar, åker rätt in i soprummet nu. Gamla skor och annat följer den vägen... vi kan inte ha det så här. Jag förstår inte?!! Jag tycker att jag rensar och slänger mycket emellanåt, men ändå... ja ändå, så finns det lika mycket kvar att slänga tydligen. Eller är det så att man vid olika tillfällen, känner olika känslor för olika saker? För en vecka sen kände jag något över de paret med skor.. men idag...så känner jag absolut INGENTING. De ska väck bara...

Ja, så måste det vara. Vi bestämmer det! =) Nu åker både det ena och det andra och apropå SÄNG SÄNG SÄNG, så tror jag nog f-n att den åker också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar