Bakgrund

tisdag 7 juni 2011

En gång var jag i stan två gånger

Jag åkte in till stan två gånger idag. Första gången var för att lämna en glömd väska till en disträ son. Andra gången var på eftermiddagen för att gå på en gruppdiskussion för en marknadsundersökning i 1 ½ timme och få 400 kr i ersättning.

Det gjorde jag så gärna. Ämnet som jag inte inte visste i förväg, handlade om Stena Line och mat. Lite ironiskt med tanke på att jag åkt med Stena precis och absolut inte ätit överdrivet mycket under den resan. Jag kunde svara på en hel del och bjöd även på en hel del åsikter. Goa skratt fick sig de andra deltagarna ... och jag har fått tiden att gå genom spårvagnsresor kors och tvärs.

Imorgon är det dags för det STORA mötet. Det är nästan så man inte vågar att gå.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar