Bakgrund

onsdag 8 juni 2011

Halleluja

Jag tror jag har blivit religiös. Mötet som vi hade gav så mycket att jag nästan började gråta för den sakens skull. Först svettades jag, sedan rös jag och ett tag kändes det som om jag skulle svimma. När jag gick därifrån förstod jag inte. Jag har blivit hörd, men får samtidigt en konstig känsla av "Vad skall komma nu?"

Fast det kanske är så att det är min tur nu? Eller våran tur, menar jag ... Jag får nog tänka så och ta allt annat eftersom...

De 400 kr jag fick igår handlades upp i form av mat på Hemköp och jag slog till med lite delikatesser. Vinet ifrån Tyskland ligger på kylning och jag undrar om jag inte ska fira med ett glas kallt vitt vin snart.

För fira måste jag på ett eller annat sätt. Det här är STORT! Halleluja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar