Bakgrund

onsdag 22 juni 2011

Kontakt

Jag läste på löpsedeln igår nånting om hur man ska hitta sin drömpartner på alla de kontaktsidorna som finns. Jag vill inte veta mer. Jag tror inte på något eller någon längre och trots att jag idag såklart vill träffa någon, så har jag inga problem med det. Det är nog bara så att min tid är inte här och att jag är jävligt kräsen. Eller kräsen och kräsen, det ska ju kännas rätt. Riktigt rätt!

Ja jag vet, jag har sagt det förut... men det är när jag får ett mail ifrån en okänd man där det står: "Hej lilla kvinna, vad tycker du?" och jag undrar vad han menar... sedan klickar jag på bilden på honom och det är då jag nästan skriker rätt ut "NEJJJJJ!" men sen samlar jag mig och vill svara: "Vad jag tycker? Jo jag tycker att du är ful och ser äcklig ut. Du ser ut som en psykopat som just rymt från en stängd avdelning på Kumla och jag blir rädd när jag ser dig!" Men sen inser jag att jag kan inte svara så, även om det är mitt första intryck och så jag känner. Jag KAN träffa någon utan alla dessa sidor som jag tycker både är och ser trevlig ut... det är bara det att tiden är inte inne och jag tänker inte leta längre. Så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar