Bakgrund

lördag 11 juni 2011

Hur ska jag hinna?

Via facebook finns något som heter Badoo. Jag har inte riktigt fattat hur man använder denna sida, men det är en slags kontaktsida. Jag tycker det är lite jobbigt med sådana här sidor, men det är ändå roligt. Lite dubbelt alltså. Så nu när jag var inne och kollade runt så står det att jag har haft 267 stycken profilbesökare varav 232 stycken vill träffa mig! ? Ja det står faktiskt så. Det finns väl nåt slags val av något slag, där man kan klicka på om man vill träffa personen i fråga.

Men HUR ska jag hinna detta? Det kommer ju ta uppemot ett år om jag ska träffa en person varje dag. Nä, jag får helt enkelt skapa en gruppdejt...så att vi kan klara av detta på nån månad. Ja, jag blir lite stressad faktiskt.

Men vi löser detta. Jag kanske kan hyra en stor lokal eller nåt annat liknande... ? Ja så gör vi. Bäst att avsluta den sidan nu då, så det inte blir fler förfrågningar. Det hinns inte med.

2 kommentarer:

  1. Frågan är väl om du vill träffa alla de där 232 personerna? Annars kanske du kan klona dig. =)

    SvaraRadera
  2. Haha..får man välja det ;)

    SvaraRadera