Bakgrund

torsdag 9 juni 2011

Inbyggd?

Har ni sett filmen Pacific Heights? Jag såg den för över 15 år sedan och jag minns den än idag. Att jag minns den extra bra idag är på grund av grannen ovanför mig, som i över en månads tid hållit på med saker som känns som obegripliga. Möbler flyttas runt, musikanläggningar som provas, ombyggnation och ja...you name it. Allt som låter och allt som verkar onormalt händer där, en våning upp. (I och för sig händer det onormala saker i vårat hem också...)

Tar han över hela huset snart och är jag snart inbyggd i en bunker utan att jag hinner veta om det? Det är sådana frågor som kretsar sig i mitt huvud...

Nä, idag ska papper skrivas på för andra saker och ännu ett möte på eftermiddagen. Men först gläds jag åt skattepengar som jag fått tillbaka och att jag kan köpa mig en tvål. Jag tar ALDRIG ut glädje i förskott. Då kan man bli så besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar