Bakgrund

onsdag 29 juni 2011

Telefon med touch


Ja nu för tiden ska man ju toucha allting. Ett litet touch med fingret och så ska det bli så bra. Nästan som ett trollspö?! Hm. Köpte en ny telefon i alla fall och så var det ju det här med touchdisplay. Nä, jag gillar inte den. Jag blir bara irriterad. För det går så långsamt och man måste ha tålamod. Det har inte jag. Det tar ju jättelång tid att hålla på, på det sättet. Så råkar man toucha fel, så det blir fel bokstav eller siffra ... ja med dom här klumpiga korvfingrarna, så är det jävligt lätt att toucha fel.

Tacka vet jag min gamla lånade Sony Ericsson, med lös batterilucka och ful orange färg. Jag vill inte vara med i det där touchandet...

1 kommentar:

  1. Själv är jag pryltokig och skulle väldigt gärna vilja ha en iPhone. Men...det kostar ju lite... Så min lilla enkla telefon duger. Man kan både ringa sms:a och fotografera med den. Det du!

    SvaraRadera