Bakgrund

torsdag 30 juni 2011

Jag vill vara en kändis. Nej det vill jag inte. Men rik vill jag vara!

Läser olika kändisars bloggar och fascineras av deras liv. Nog fan är det väl så att pengarna och deras lyx gör livet lite roligare?!! Har de dessutom inga problem med familjemedlemmarna så vore livet en dans på rosor.

Saker som andra klagar över i sina familjer, tycker jag inte betyder någonting.

Som att ett klädesplagg just blivit smutsigt
Posten kommer inte i tid
Någon har överskridit tvätt-tiden
Diskmedlet var slut och vem tog sista droppen?
Att man inte hinner bädda eller diska . . .

Visst kan dessa saker vara uppretande, absolut . . . och man måste hjälpa varandra hemma, men jag tycker det finns andra saker man kan hänga upp sig på som är betydligt jobbigare.

Att inte kunna åka någonstans utan att vara 100% uppmärksam och bara till de ställen som en enda person vill till- för annars går det inte. Kan heller inte lämna personen ensam utan att få tjugo samtal på mobilen, där man oftast inte hör vad den säger eftersom det skriks hysteriskt och vansinnigt. Att en person hela tiden tjatar om saker och pengar. For example.

Jäklar vad snygga dom är också. Kändisarna alltså.
Maria Montazami och Carolina Gynning bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar