Bakgrund

torsdag 23 juni 2011

Tjo Flöjt

Här sitter jag och dricker kaffe och försöker få tankarna att landa. Har varit på ett studiebesök kan man säga och blivit intervjuad. Mer säger jag inte nu, men det var bra... behöver bara få andra pusselbitar att stämma också och det kommer väl.

Det var så jäkla varmt förut och när jag hoppade av spårvagnen och trodde att jag skulle gå en lagom bit, hade jag inte fattat hur mycket jag skulle svettas. Dessutom hade jag inte uppskattat vägen riktigt så lång som den verkligen var, så jag fick ringa efter assistans. Jag blev upp-plockad och vi var på plats prick... ja och nu regnar det!! Vilken midsommar. Som vanligt med andra ord.

Min dotter ska jobba och kommer vara hemma, min ena son har redan åkt och jag och den andra sonen får ha egentid idag. Sedan tar vi tåg och buss imorgon och kommer tillbringa midsommarafton uppe på Orust.

Har tänkt att boka Skara Sommarland en helg under sommarlovet, men hur ska man lyckas pricka in rätt helg för fint väder? Lite svårt, med tanke på att man inte kan lita på meteorologerna ... (vilket jäkla ord- meteorologerna...hm... ju mer jag säger det desto konstigare låter det).

Apropå kontaktsidor som jag skrev om igår, så här kommer min annons att låta:

TjoFlöjt!
Jag är en fullkomligt bindgalen psykopat som söker någon att dela min fritid med. Jag och min lilla yxa är intresserade av närmare kontakt med vad som helst . . .

;) Glad midsommar på er alla därute!

2 kommentarer: