Bakgrund

söndag 15 maj 2011

En regnig dag...

Efter mörka moln, kom det sol och sedan kom regnet... men det hindrade inte SG-97 att spela sin match mot Landvetter IS. Det hindrade faktiskt inte mig heller att följa med ner.
På sikvallen spelades matchen och vi vann !!! med 4-1.... =))

Vi sålde fika och idag fick vi ihop 150 kr. Alla pengar ska gå till Dana Cup i Juli, så att det blir billigare för killarna att åka.




Väl hemma blev det kära FELIX som bjöd på Gulaschsoppa och till det åt vi vitlöksbröd. Mmm...mums.... sedan somnade jag, kan jag be att få tala om. Frusen lade jag mig en stund och vaknade en timme senare.



Tynneredsdagen som vi tänkt gå på med band som Dead of April ... fick stå över. Jag har nog fått för mycket luft den här helgen.


Andra veckan börjar ikväll. Godnatt min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar