Bakgrund

fredag 20 maj 2011

Vecko-schema för mamma

Jag har gjort ett vecko-schema för mig med nu, med start för idag...


Näää...vad dum jag är. Jag skämtar, visst gör jag det... men lite får man väl bjuda på sig själv?! Det tycker jag allt. Utan humorn hade jag gått under. Igår kväll hade vi en mysig stund jag och min son. Vi tittade på grannfejden och han sa att vi kunde göra ett program som hette "Mamma-fejden" eller "Grann-mamman"... vi skrattade och sen sa han: "Du har sån rolig humor mamma!". Vi låg i soffan och de stunder han låg/satt/låg/satt/låg/satt stilla och utan att sparka ner alla kuddar hela tiden var så mysiga. 10-sekunders-intervaller... men so what?!

Jag åker till Kiel ikväll. En kryss med god mat och underbart sällskap!! Jag ska njuta och nu kommer solen! Underbara fredag!

3 kommentarer:

  1. Du är för härlig!! Ha en underbar tripp till Kiel! Kram /S

    SvaraRadera
  2. Bra att du förde in Kielresan i veckoschemat! Känns lika viktigt som måndagens ångest. *hihi*

    SvaraRadera
  3. Nu är schemat raderat...en ny vecka med nya möjligheter! ;-)

    SvaraRadera