Bakgrund

söndag 15 maj 2011

Slottskogen

Vi packade väskorna och tog oss till Slottskogen. Jag hade inte ens i min vildaste fantasi trott att det skulle börja regna och kände mig lite blond när jag hörde folk som sa att det var en helg i regnets tecken. Neeejjjj... sa jag och åkte iväg i shorts och blus. Det tog en timme, sen frös jag så benen var blåa. Ja, inte bara av blåmärkena som jag fick då jag ramlade ... men av kylan !!

Vi trotsade kylan och regnet, spelade kubb och grillade. Det var jättemysigt och det här var verkligen längesen som jag åkt iväg på med barnen och andra. Det är ju tyvärr så att jag begränsat mig till det jag är trygg med ang barnen... och då blir det fyrkantigt. Men nu kände jag att jag det var en bra dag för detta. Jag hade förberett, planerat med packning och inköp och ja, det var problem innan vi kom iväg- men det gick....

Lite starkare alltså!











Vi var hemma 17.30 igen. Förfrusna!!! Men då blev det mys med film och godis och en upplevelse rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar