Bakgrund

fredag 6 maj 2011

Oj vad trött jag ser ut... men det här är jag - IDAG! Det går framåt och jag är glad... =)

Lagade mat till mig själv, för jag har faktiskt inte ätit på 2 dagar. Så det blev det här...
Jag gillar de här färdiga såserna med goda kryddor. Det här var thaikyckling... / curry... bla bla bla...

Sen fick jag ett ryck och rensade ut garderoben. Ja det blev så eftersom vi bytte rum med varandra och alla helt plötsligt skulle ha nya garderober/ byråer och annat utrymme (som inte finns).
Jo, men då började jag, i samma veva som min dotter kom hem ifrån New York, dra fram kläder och andra högar som inte har i lägenheten att göra...
Mm... visst vilken kärlek det spirar här! ;-)
Dessa kläder ryker nu i alla fall!


GAIS tröja strl 130

IFK mössa One size


IFK tröja Young Fellows strl S


Tradera next...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar