Bakgrund

tisdag 24 maj 2011

Igår kom också Kusin Johan och hans Albin hem och hälsade på. Nu är han i den där goa åldern, 7 månader... så han vet verkligen att han inte är ett med pappsen längre.


Sandra och Abbe
Åh, vad go han är. Glad & go. Smack!
Vi tog en promenad och sedan fortsatte jag . . .ett underbart väder.
Titta, vad söt han är.
Kungsladugård ... ett sånt mysigt område med de här gamla landshövdingehusen ...
Ja och så gick jag förbi en sån här husbil som jag kommer att äga om sådär 10 år. Men den kommer inte att stå parkerad på en gata här i Sverige i Göteborg. Nä. Den kommer att stå nånstans i Spanien!
Efter en promenad på en timme runt svalebo, genom västra kyrkogården- majorna- kungsladugård- axel dahlströms torg och hem igen, somnade jag i soffan och sov i 2 timmar. För mycket luft?

3 kommentarer:

  1. Tack Stefan, vad snäll du är!

    SvaraRadera
  2. Säger det inte för att vara snäll utan för att jag menar det. Dessutom vill jag tacka dig för alla de fina kommentarer du skrivit i min blogg. Kommentarer som hjälpt, stärkt och peppat mig!
    (fika en dag?)
    Kram /S

    SvaraRadera