Bakgrund

onsdag 4 maj 2011

Frisyrer...

Ja jag kan inte hjälpa det... men vissa människor har verkligen frisyrer som man reagerar över. Jag är inte känslig på så sätt att jag vill att alla ska se likadana ut... men det finns väl för sjuttan gränser?

Jag själv t ex undrar vad f-n det är för frisyr jag har helt plötsligt. Efter ett besök hos frisören där jag varannan gång blir nöjd och varannan gång blir missnöjd, kommer hem och tittar mig i spegeln så kan man undra faktiskt.

Vad är detta för hårtest som hänger här? Ska den verkligen vara där?


För ibland så skulle jag verkligen vilja säga till att det kanske är dags att klippa sig? Herregud, stackars människor. Dom får väl se ut hur dom vill. Men det här inlägget i Metro, skrattade jag gott åt. Tänk att få säga så till någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar