Bakgrund

torsdag 19 maj 2011

På stan

Jag var på stan en sväng igår... ett ärende som slutade i att jag höll på att svimma i ett rum, där jag knappt fick nån luft. Vet nu hur det känns för de som blir nersövda. Sakta men säkert, höll jag på att somna och började ta av mig plagg efter plagg. Ett väntrum som jag inte klarade av att sitta i helt enkelt och med för lite syre fick jag mig ett skrattanfall, så dagen var gjord. Det var längesen jag skrattade så mycket.


Härligt trött åkte jag hem och köpte med mig ett knäck-äpple till min ena son som ringde och bedyrade att han älskade mig. Dom stunderna är få, men när dom väl är- så blir man såå glad- för det är så äkta. Lika väl som det är äkta känslor åt andra hållet- aggressionsutbrotten bl.a, så är det mycket känslosamt även när han blir glad och mår bra.
DET är mys!


Lunch på stan


Förbaskade dyra knäckäpplen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar