Bakgrund

måndag 2 maj 2011

Som ett brev

Denna bok kom som på ett brev på posten. Tonårsparlören!
Men kan jag råka ut för ännu mer prövningar nu? Det känns som om jag har gått igenom hela registret redan ....

På en utav sidorna står det "Töm barskåpet själv, annars finns det risk att din tonåring gör det." Där har vi ju redan löst ett problem!

Alkohol och sex, straff och konsekvenser... visa att du bryr dig... mm, jag tycker nog att jag gör det.

Men den är bra den här boken, för föräldrar som har barn som kommer in i tonåren och jag tycker det är bra att dom skickar ut den till hushåll där det finns barn och ungdomar i familjen.
Annat som är bra är att livet känns lite lättare, trots motgångar och annat ... (menade jag verkligen det jag skrev där?? )


Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar