Bakgrund

fredag 20 maj 2011

Torsdagsinfo

Brevet som jag skrivit till det resursteam, som ska komma med ett förslag till skolgång, är klart. Det blev en roman och jag skulle kunna fortsätta. Funderar på om det är för långt? Men what the **** ... det är relevant information!

Igår var det en ledsam dag, men ändå inte. Jag kan inte ta på det. Jag kände mig ledsen men försökte så gott jag kunde göra saker utan att tänka. Det blev en promenad, ett besök till solariet, en promenad till... handlade svart spray-färg med sonen och sprayade hans spark. Handlade och gjorde en liten smörgås-tårta till dottern, tvättade i tvättstugan, gjorde fika till sonens fotbolls-match och lagade mat. Gjorde jag det? Lagade jag verkligen mat igår? Funderar. Ja det gjorde jag. Stekte upp pyttipanna till barnen. Själv åt jag faktiskt inget. Ingen matlust.

4 kommentarer:

  1. Vissa dagar känns ledsamma, jag känner igen det så väl. Man kan inte ens sätta fingret på vad det exakt är som är orsaken. Jag tycker du var stark som aktiverade dig som du gjorde i alla fall. Det visar att du verkligen försöker och vill...
    Allt löser sig snart skall du se... Kram /S

    SvaraRadera
  2. Ja, nu aktiverar jag mig åtminstone. Ett tag hade jag ingen lust, ville- men orkade inte. Bara låg, satt...gjorde INGENTING! Men att jag orkar nu, är ett tecken.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att denna dag inte var lika ledsam!

    SvaraRadera