Bakgrund

söndag 15 maj 2011

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRD!!!!!!!

Det var längesen jag störde mig på människor, men det poppade upp idag! När det har gjort det tidigare, så har jag lyckats förtränga och undvika det ... men ikväll blev det för mycket. Flera människor som påverkat mig under en lång tid. Då måste väl egentligen grejen vara den att jag inte är nöjd med min tillvaro?! För om jag hade varit nöjd, så hade jag inte behövt lägga negativ energi på de som egentligen stör/sårat mig... för jag har ju en gång lyckats förtränga de känslor och gått vidare.

Men nu retar jag mig ... Jag retar mig på att vissa folk alltid vill ha ut nånting när de hör av sig och att man är nån slags "om utifall att" eller rent utav bara nyfiken och jag gillar inte stilen. Jag gillar inte heller att känna så!

Så fokus på veckan nu då...

Utvecklings-samtal ( not)
Seans
Fotboll
Baka
Matlagning
Kiel

Jo, men de här sakerna ser jag fram emot. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar