Bakgrund

fredag 6 maj 2011

Fotboll

Jag skulle lämna tillbaka ett par skor jag köpt på Stadium XXL. Herregud vad stort det är där.

-Ursäkta men kan jag låna den här sparkcykeln? frågade jag en anställd.

Det stod några stycken uppradade där till salu.
Han tittade på mig och såg frågande ut.

- Ja antingen den eller karta och kompass, för jag hittar inte ut!

Är det därför affären heter XXL? Kan vara så va? Killen förstod ironin och pekade vart jag skulle gå.

Sedan var det dags för fotbollsmatch ute i Torslanda. Solen sken men det var ISANDE kallt!!! Killarna var duktiga, men förlorade ... Det är på lek och dom var fortfarande glada efteråt!

2 kommentarer:

  1. "Ursäkta men kan jag låna den här sparkcykel?"
    Jag skrattar ihjäl mig!! Hahaha! :))

    SvaraRadera
  2. =) Man får skoja till det ibland.

    SvaraRadera