Bakgrund

måndag 2 maj 2011

Sjuk katt eller inte?

När mina föräldrar var hemma sist pratade vi om Simba, våran katt.
Jag nämnde att han blev nog lite skadad efter fallet då för 4 år sedan och att han är lite efterbliven efter det.
Sedan nämnde jag den andra katten och den tredje katten, att de också hade haft nån skada...
- Det är inte katterna det är fel på mamma, det är den här familjen... sa Tobbe då.
- Ja, nej.... du vet att han är varken frisk eller sjuk... det är en kombination ser du...säger min mor då.
- Det är ingen hemma där uppe i kontoret, säger min syster...
- Nää vet du vad... säger mamma, han är oförarglig och ett sådant fall kan hända oss alla!

Oj då! Här blev det känsloladdat.
Visst kan jag hålla med min son ibland att vi härstammar från Taikon, men inte när det gäller katterna iaf... hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar