Bakgrund

tisdag 17 november 2009

Arg, glad, arg, glad

Idag kände jag mig sådan. Sedan försökte jag mig på att bli lite ledsen också. Men det gick inte.
Jag var lite glad och så plötsligt blev jag arg. Det måste vara situationen på jobbet i samband med min förkylning som gör mig sådan
.

Ögonen på Ellinor var inte snälla idag. Munnen log, men inte ögonen. Sedan blev jag arg. På en person som verkligen inte förtjänade det. Men det var precis som om jag ville vara lite arg. Det blev en sådan situation också, som gjorde att jag blev arg. Hade det varit en "vanlig" dag, hade jag inte reagerat lika starkt. Men nu fick jag liksom anledning att bli arg och det var så skönt.

1 kommentar:

  1. Jo, det där känner man ju igen =(
    Jobbigt när man har sådana dagar, men det kommer bättre dagar =)

    SvaraRadera