Bakgrund

måndag 16 november 2009

Mariafeber

Apropå feber!

Det är ju så många som har feber nu i och med influensan och vaccinet. Ja och sedan läste jag om Robbie Williamsfeber på Åsas blogg. Men nu känner jag att jag har nog fått Mariafeber. Jag kan inte sluta prata som Maria. Men nu har jag lovat mina barn att sluta och jag lovar er också. . .

. . . efter den här filmen. . .

. . . och efter denna . . .


Jag tillägnar dessa filmer till alla Marior ;)

(Jaaaa jag vet att jag är såååå löjlig, men jag har skitkul. . .)

4 kommentarer:

  1. Hahaha...nej, du när INTE löjlig, du är UNDERBAR!!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, glöm inte att inreda den nya micron precis som Maria inredde sitt nya kylskåp....

    SvaraRadera
  3. Hahahaaa, du är ju inte klok, men aj va roligt man har här.

    SvaraRadera