Bakgrund

söndag 22 november 2009

En härlig fredag


Efter flera dagars förkylning är jag fortfarande inte helt frisk, mest hes nu, men det är ingen känsla av att det skulle vara influensa på gång. Jag tror jag redan har haft den. I slutet på juli, när de första tecken på svininfluensan började skrivas om blev jag jättedålig. Jag tror helt klart att det var den.

När jag kom hem från jobbet i fredags tog jag ett varmt bad och sedan lade jag mig i soffan och tittade på Idol. Sedan fick jag besök av min "återvunna" moster som jag haft kontakt med sen i maj månad. Hon bor inte så långt från mig och hon dök upp med rött vin och salta pinnar till något som blev en riktig trevlig och mysig kväll med tjejsnack. Goa Lena. Här är hon på ett kort från i somras när vi var på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar