Bakgrund

lördag 28 november 2009

Att skriva eller inte skriva . . .


Ibland bloggar man mycket, ibland inte alls. Nähä...och vad ville jag säga med detta? Det vet jag inte. Att jag är en periodare kanske...?!

Jomen det kan jag nog säga att jag är. Både med det ena och det andra. Jag bakar i perioder, umgås med människor i perioder och nu bloggar jag i perioder. Ja, det blir ju varje dag men olika hur mycket och om vad jag skriver. Vilket jättetråkigt inlägg det här blev då. Varför skriver jag strunt?

2 kommentarer:

  1. Skriv om precis vad du vill! Det är din blogg och det som du själv kanske tycker är tråkigt tycker någon annan är intressant. Dessutom tycker jag du skriver riktigt bra. Alltid kul att komma hit och läsa... Keep on blogging! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Stefan. Vad du är snäll. Det kanske är så även om man själv inte tycker det är så roligt. Det beror ju på vilket humör man är på! =)

    SvaraRadera