Bakgrund

tisdag 10 november 2009

Tarot

I morse lyssnade jag på radion och då kunde man ringa in till Mix Megapol för att få vägledning. En person skulle lägga tarotkort och läsa energin genom rösten och korten. Vad jag inte hörde innan jag ringde var att man skulle liksom ha ett relevant ärende. Ja, något att välja mellan- som om jag stod i ett vägskäl.

Jag; Hej... jag har blivit uppsagd och undrar nu hur det kommer att gå i framtiden?
Hon; Jaha... vad heter du? Okej..
Jag; Och så undrar jag över kärleken också!
Hon; Ja och så kanske ekonomi och allt annat?
Jag; Jaaaa!
Hon; Tyvärr, men just idag så behöver jag ha samtal där man står i ett vägskäl och undrar vad man ska välja.
Jag; Jaha.... men du... om jag förvränger rösten nu och låtsas att jag är någon annan, så ställer jag om frågan. Är det okej?
Hon; Ehh... haha... nej, du får återkomma. Min energi försvann.
Jag; Jaha, ja det gjorde min för länge sen ska du veta. Men okej... tack.

och så lade vi på. Dom tog aldrig med det samtalet i radion. Konstigt.




3 kommentarer:

  1. Vad himlans gullig du är =)

    SvaraRadera
  2. Men vaddå, du står väl i ett vägskäl som söker jobb! Det hade ju varit kul att höra vad de skulle sagt annars!

    SvaraRadera
  3. Jo, jag tyckte väl egentligen det med. Det var därför jag ville ställa frågan på ett annat sätt, men då hade ju hennes energi redan försvunnit tydligen. :(

    SvaraRadera