Bakgrund

måndag 30 november 2009

Stress

Idag är jag jätteglad. En viss person som jag egentligen inte känner har gett mig jättemycket energi. Jag behöver det. Jag vill ha mer!!!

Men idag är också en konstigdagkänsla. Det är min sista dag på jobbet och jag känner mig stressad. Jag har jättemycket jag ska göra och bli klar med innan jag går för dagen.

För en stund sedan kom en tjej som är inhyrd konsult här och sade att hon behöver nog sitta med mig idag, för det är så mycket jag gör som ingen tänkt på.

Jag blev lite obstinat och sade att det har jag nog inte tid med, var det något speciellt du tänkte på?
Jag känner att det borde människorna tänkt på lite tidigare. Ja, nu kan ju inte hon hjälpa det men hon behöver ju inte komma sista dagen när jag redan är suuuperstressad.

ELLER???

2 kommentarer:

  1. Men, om det nu är så mycket som du gör som de andra inte kan så kunde du väl få jobba kvar...

    SvaraRadera
  2. Men ledningen vet inte det. Jag har berättat vad jag gör, men det är sådant som dom tror gör sig självt. Och som någon uttryckte sig; "Det är ingen rocket science"

    SvaraRadera