Bakgrund

måndag 2 november 2009

Tankar

Jag har funderat och tänkt och ibland blir man förvånad. Men ibland blir man inte det och det måste ju bero på att personerna man tänker på antagligen är så förutsägbara.

Oj, vad invecklat det blev kände jag nu.
Jag vill inte peka ut någon heller. Så jag skriver lite kryptiskt bara för att jag själv vill få ur mig det jag tänker.

Men det är nog så att ju äldre man blir desto klokare blir man och man förstår mer och mer. Inte bara sig själv utan även andra och hur och varför de blir som de blir. Tråkigt när det blir åt det negativa hållet bara.

Idag är det skitväder, men jag tänker inte slås ner utav det. Jag ska nog baka något gott i eftermiddag och bara mysa med mina goa barn. För den här morgonen var verkligen bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar