Bakgrund

torsdag 12 november 2009

Ja, vem är jag . . . ?


10 kommentarer:

  1. Hahahaha...här sitter jag och är ja, inte ledsen kanske, men trött och så tittar jag på din blogg och ser Dig,,,härliga Ellinor.
    Tack för att du gjorde så att jag skrattade. Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att jag kunde glädja din morgon =) Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, är du syster till Maria Montazami? ;-)

    SvaraRadera
  4. Du är ju bara helt underbar, man blir så glad när man ser dig. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack Maria, roligt att glädja folk med lite galenskap! Är det Maria Hu eller Maria Ha? Kram i alla fall. Jag känner två Maria H =)

    SvaraRadera
  6. Vad go du e Ellinor!!! Du har sån härlig humor... Puss på dig! Ser fram emot fler filmer på dig.. snyggingen!

    SvaraRadera
  7. Hahaha... får köpa lite peruker så jag kan få fram min dramatiska ådra lite mer i sådana här små filmsnuttar. Haha. Tack =)

    SvaraRadera
  8. Det var Maria Hu som skrev, och du, det finns nog ett gång olika peruker här om damen behöver låna...

    SvaraRadera
  9. Det låter ju fantastiskt bra Maria. Kan man ha på sig när man går ut på krogen nån gång kanske?! =)

    SvaraRadera