Bakgrund

måndag 2 november 2009

Bilder från halloween

På kvällen innan vi gick till Åsa och Stefan, tog jag på mig denna vackra peruk och på detta en hatt som senare gick sönder.


Ja, det här ser ju värre ut än vad det är. Vi hade två proffs som hade gjort det här förut och nu skulle vi röka vattenpipa. För det gör man i Dubai och där bor Åsa och Stefans vänner som nu var på besök i Sverige.
Anne-lie och Maria kollar nikotinhalten.

Här står de och kokar ihop. . .




Plötsligt dök en häxa upp och det var inte jag.

Men här däremot, sitter jag i en dimma av rök. Värsta crack-häxan!


Det var en jätte mysig kväll... med goa och glada människor, men jag är faktiskt glad att jag gick hem och lade mig, jag var ju på väg att följa med ut.

2 kommentarer:

  1. Haha, ja du e kul du. Fina bilder, men vad sammanbiten jag ser ut då.

    SvaraRadera